Topic: Theorie van Trojan

Ik heb een zeer coherente verklaring voor een groot aantal feiten. Maar ik wil dat jullie onafhankelijk van mij tot dezelfde conclusie komen, tot dezelfde AHA.

Vergeet de robotfoto's. Zoek eerst de logica en dan pas de daders. Vergeet de roze balletten en Gladio etc. De sleutel ligt elders en is veel eenvoudiger. Probeer de overvallen op de warenhuizen even op de achtergrond te houden. Behalve Nijvel dan. En Halle eventueel.

Focus wat meer op de twee restaurants. Verplaats je terug naar begin jaren 80! Tip: Er waren nog grenzen. Denk na over nummerplaten. Lees aandachtig het interview met zoon Vanden Eynde en dochter Van Camp.

Ik zal gaandeweg meer tips geven. Er staan al heel wat pertinente vragen her en der. In het begin heb ik een paar keer misgetast. Maar plots heb ik het licht gezien.

Met vier sleutelwoorden kan je de hele zaak openbreken.

2

Re: Theorie van Trojan

Trojan, ik denk dat het beter is dat je jouw theorie gewoon deelt. Als iedereen begint te gokken komen we toch allemaal ergens anders uit.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

Re: Theorie van Trojan

Ik wil Ben in zijn verzoek ondersteunen. Kom gewoon over de brug met uw verhaal. We hebben hier op dit forum al zoveel gehoord. Als we nu ook nog naar een hypotheses moeten raden, wordt het wel heel vermoeiend. De Bende van Nijvel is geen Cluedo.

Re: Theorie van Trojan

Ander post van Trojan:

De sleutel naar de Bende van Nijvel is niet zo moeilijk te vinden. Maar 't moet een beetje spannend blijven. Ik zal elke dag een tip geven.

» forum.politics.be

5

Re: Theorie van Trojan

Ik heb hier geen zin in. Dit is eigenlijk te absurd voor woorden, gelet op de droevige en laffe feiten waar het over gaat. En die man met dat brilletje is Jef Jurion. So what?

Re: Theorie van Trojan

Ik sluit me aan bij de voorgaande sprekers, deel gewoon je theorie als er wat te delen valt. Als het egt kant en wal raakt is er nog haast bij ook.

Re: Theorie van Trojan

Shoot it!

Re: Theorie van Trojan

Ik blijf voorzichtig ...

Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1], opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen en een rol te spelen.

» Wikipedia.org

Re: Theorie van Trojan

Trojan, geef ons gewoon die 4 'sleutelwoorden' ... en jouw coherente verklaring!

10

Re: Theorie van Trojan

Trojan plaats gewoon je hypothese, niemand is gebaat met raadsels. Dit is geen spel, geen lingo, leedvermaak is hier ongepast.