Ben wrote:Bossi wrote:Ga je Beuckels nog proberen te reanimeren om hem met Vermeersch nog te kunnen confronteren?
Wat een totaal nutteloze reactie.
Bossi wrote:Het is niet omdat je familie van elkaar bent dat je ook onderlinge contacten hebt.
Beuckels was een informant van Vermeersch!
Youssou N'Dour wrote:Als Vermeersch familie is van Beuckels, dan zou DNA van Vermeersch bruikbaar kunnen zijn in het kader van DNA-onderzoek in de strafzaak tegen Bende van Nijvel.
De vrouw van Vermeersch is een Beuckels. Vermeersch zelf niet.
Nutteloze reactie? Ik veronderstel van niet. De onderzoeken en zelfs doorgedreven onderzoeken rond de Delta Cel en de Heer Vermeersch zijn totaal uitgeput. Onderzoeken met zeer langdurige en onmenselijke verhoren door het Comité P. Afluistertechnieken door de POSA geplaatst, telefonische afluistertechnieken en email onderscheppingen. En het resultaat? 0,0.
Had ik trouwens gezegd tegen Onderzoeksrechter en Federaal Procureur toen ik aan het woord kwam als vertrouwenspersoon bij de bijeenkomst in Juni jl.. Dat ex leden van de Delta Cel op een onmenselijke wijze werden behandeld en dat er wel degelijk een oplossing was geweest indien het dossier geen politieke tussenkomst kende.
Trouwens een nutteloze reactie? Heb jij andere bijkomende middelen of voorstellen betreffende Beuckels en Vermeersch die niet nutteloos zijn?
En wat is de bron dat Beuckels als informant fungeerde? Graag bewijs of verwijs naar de stukken in het dossier dat dit aantonen.