Ben, niets specifieks over deze site. Zij hebben mij eenvoudig gevraagd als ik "swansongunsung" was op deze site en ook de "swansongunsung" die heeft vele PV's geplaatst op Scribd. Het is mogelijk ook, Ben, dat dit staat in relatie met mijn verhoor bij de politie in Luik in november 2009 (ik heb je op de hoogte gehouden). Zij stelden mij ook vraagjes i.v.m. "swansongunsung" op deze site en over PV's dat ik heb op internet geplaatst.
Vincent Cambier (procureur des Konings te Neufchâteau) had misschien deels gelijk i.v.m. mijn uitnodiging tot verhoor, zelfs als ik niets gedaan heeft dat strafbaar was. Ik heb geleerd, tijdens mijn verhoor, dat een vrouw (getuige, niet verdachte) bezwaren had dat ik een PV geplaatst had waar haar naam in voorkomt. Na het verhoor heb ik de PV opnieuw onmiddellijk gelezen. Ik had volledig vergrijp en heeft haar naam verwijderd van de PV. De PV zelf blijft omdat er staat erin veel zeer getailleerd informatie over corruptie.
Ik weet niet of deze vrouw een klacht tegen mij (en of de Belgische justitie, verantwoordelijk voor de lek) ingediend heeft. Ik heb gezegd dat de PV's zelf staan op een Amerikaanse site en zijn goed beschermd door de Amerikaanse wetgeving. Ik heb gezegd dat ik begrijp had dat de Belgische justitie not amused is met de plaatsing van de PVs. Maar ook dat dat niet voldoend is om de PV's te verwijderen. Ik heb gezegd dat ik goed op de hoogte was over de bepalingen van het beroepsgeheim en persmisdrijf en dat deze bepalingen niet van toepassing zijn.
Als iemand bezwaar heeft tegen een PV, of een deel van een PV, dan kan/zij hij altijd contact met mij opnemen (hij/zij kan gewoon klikken op "bezwaar tegen" ivm een document op scribd.com, dan ben ik onmiddellijk op de hoogte) en wij kunnen erover praten. Maar mijn recht op vrijheid van meningsuiting, met de PV's als bewijs, is zeer belangrijk voor mij.
Ben en dim (administrator op www.anneesdeplomb.be), jullie zullen meer gedetailleerd informatie ontvangen, via email, waarschijnlijk later in de week.