Topic: Alain Weykamp

Hallo iedereen. Ben dit forum al een tijdje aan het volgen en vind het een schitterend initiatief! Sedert het prille begin heeft die ganse duistere "Bende van Nijvel" mij reeds beziggehouden, zoveel zelfs dat ik er een eindwerk over heb gemaakt tijdens een bepaalde opleiding. Om met de deur in huis te vallen hierbij een link naar een website (nyati-safari.com) waarop een zekere Alain Weykamp te zien is die op groot wild jaagt in Afrika. Zou dit dé Weykamp kunnen zijn?

2

Re: Alain Weykamp

Hey, ik zal eens rondvragen op andere forums.

Re: Alain Weykamp

Wie heeft de foto van Weykamp op z'n pc (nyati)?

4 (edited by club_le-happy-few 28-02-2008 18:18)

Re: Alain Weykamp

Ik kan de foto van Weykamp niet meer vinden, had hem nochtans ergen opgeslagen. Normaal kan je deze dan - al is die offline - terugvinden via internet archieven, maar werkt niet voor deze pagina. Iemand die hem terug kan uploaden?

Toch raar dat een gewone arbeider zoveel onroerend goed bezit in Frankrijk. En ook dat Dehan eerst naar Frankrijk is vertrokken en nadien naar Kenia. Vraag mij waar deze 2 nu hun dagen mee vullen.

5

Re: Alain Weykamp

Het is mogelijk dat Weykamp terug officieus in België woont want een tijdje geleden was er een link naar een boogschutterclub met leden o.a. een "Weykamp" en (een zoon?) van Dery? (Link werkt niet meer.)

Re: Alain Weykamp

club_le-happy-few wrote:

Wie heeft de foto van Weykamp op z'n pc (nyati)?

» tueriesdubrabant.winnerbb.com | tueriesdubrabant.winnerbb.com

Re: Alain Weykamp

Patatte wrote:

Hallo iedereen. Om met de deur in huis te vallen hierbij een link naar een website (nyati-safari.com) waarop een zekere "Alain Weykamp" te zien is die op groot wild jaagt in Afrika. Zou dit dé Weykamp kunnen zijn

Welke foto('s)?

Re: Alain Weykamp

Kijk hier:

http://i83.servimg.com/u/f83/09/03/15/13/weykam10.jpg

Re: Alain Weykamp

De olifantenjager, dat gezicht en die grijns van Weykamp doet me "de beestjes" krijgen.

10

Re: Alain Weykamp

Toch ziet ie er met alle respect naar iedereen die ik eventueel beledig, uit als een Jeanette. Maar inderdaad, club_le-happy-few, dat maakt hem er niet minder eng op.