Hallo, ik ben net terug van een bespreking, die 5 uur heeft geduurd, met een journalist van de VRT. Enige onder de leden kennen mij sinds korte tijd, wegens de verkoop die ik heb gedaan van de riot guns in 1982 aan Haemers en konsoorten.
Enkelen onder jullie zullen ondertussen wel gesnapt hebben dat ik zeer lang als "erkend" informant heb gewerkt voor de Antwerpse Drugbrigade en vanwaaruit informatie werden doorgegeven aan de FOD, de financiële gerechtelijke diensten en veruit naar Interpol, zelfs de DEA.
Namens verklaringen, verplichte ontslagname van hoog geplaatste politie agenten in verschillende dossiers wist ik al lang wat verkeerd ging in het gerechtelijk apparaat in België. hier enkele links:
» www.nieuwsblad.be
» www.politics.be
» www.gva.be
Namelijk de ziekelijke corruptie van bepaalde onderzoekcellen en de daarrond betrokkene magistraten, en zo kan ik heel uw forum volplakken met links naar deze schandalige praktijken.
Het laatste gesprek met deze journalist van de VRT, heeft mij aan het denken gelegd wat zo allemaal gebeurd rond bepaalde criminele dossiers binnen justitie zoals, Marc De Schutter met de verdwijning van Vera van Laer in 1996. Het dossiers van de verwerking van nucleaire decontaminatie afval in de wereld van Duitse maffia - bouwbedrijven, verwerkt in gigantische betonprojecten zoals het verbouwen van de stad Berlijn, en waar het transport werd gedaan door een Belgische bekende firma. De controle over de cocaïne, EXTC, amfetamine, speed, ... verdeling in Europa, via verschillende havens, en de eigen deelname van trafieken binnen de Belgische politiediensten.
Alles bij alles goed voor 6 dikke dossiers die zogenaamd "old cases" blijken te zijn volgens de diensten van de SAT commissaris J. De Landsheer, onder toezicht van Minister van Justitie Mevr. Turtelboom en hun interne "zwijgdiensten" zoals het comité P.
Het verdachte stilzwijgen rond mijn dagelijks schrijven, buiten een antwoord van de SAT, en telefonisch met het comité P, dat buiten het dossier van Marc De Schutter, de vele andere criminele dossiers niet zullen worden onderzocht of openbaar worden gebracht, blijkt door de agenten van het Comité P aan mij verklaard als " je moet dit begrijpen"...
Waarom schrijf ik dit neer op jullie forum? Omdat ik als informant 5 maanden lang heb gewerkt aan de "bewijzen" rondom de financiële situatie rond leden van de bende van Nijvel, en meer rond De Staerke die eerst werd aangezien als tegenhanger van de bende van Nijvel, tot de fameuze overval in Aalst op de Delhaize werd verdacht. Deze blijft tot op heden nog steeds verdacht als nummer 1 in de ganse historie van de bende van Nijvel.
5 Maanden lang heb ik dit verhaal gevolgd in de dominicaanse republiek, waar ik 2 jaar verbleef, en waar ik regelmatig terug naar België vloog om informatie door te geven. De Antwerpse drugbrigade die ik als bekend bij justitie, fotos, copies van neerlegging van het oprichten van papier-bedrijven en financiële doorsluizen naar Marbella in Spanje in een Belgische-Spaanse vennootschap voor immobiliën werden versluisd.
De aanknoping van een corruptie binnen het Interpol onderzoek dat werd betaald om de sporen uit te vegen van de bende en zijn aanwezigheid win de Caraïben as eveneens een onderzoek en bewijslevering van mijn hand.