Re: Temse: 10 September
the end wrote:In de nota's van Willy Acke, 28/3/89, blz. 10:
8410 19/9/1983, GP Aalst.
Laffineur dringend te verhoren! brengt relatie Lekeu m. Temse op andere wijze mogelijk.
Voorleggen foto's van WNP-ledenIk weet niet of beide regels in rechtstreeks verband met elkaar staan. Maar de eerste regel, die 8410, is waarschijnlijk een postcode die dan van Wenduine zou zijn. De datum: 19/9/83, een paar dagen na Nijvel maar er wordt naar de GP van Aalst gebeld, dus gaat die telefoon vermoedelijk over Temse. De Saab is voor Nijvel in Gent gezien, komende van de kust?
the end, je hebt de datum verkeerd overgeschreven. Het moet 13/9/1983 zijn dus de juiste tekst is:
- 8410 19/9/1983, GP Aalst.
- Laffineur dringend te verhoren!! -> brengt relatie Lekeu - Temse op andere wijze mogelijk.
Voorleggen foto's van WNP-ledenthe end wrote:Heeft iemand een idee wat die 8410 zou zijn, en is mijn redenering juist.
Die 8410 zou ook een PV-nummer of dossiernummer kunnen zijn van de GP Aalst.
Na veel kritische overwegingen acht ik de kans wel eens heel groot dat dit een postnummer kan zijn. Of de notities rechtstreeks in verband staan weet ik niet maar er zijn een paar merkwaardigheden die misschien via De Pomp een verklaring kunnen geven. Er zijn verschillende elementen die het onderzoeken waard zijn. Maar bijvoorbeeld Daniel Van Custem kwam in De Pomp, is herkend in Temse en had dezelfde koplampen als de gestolen Saab in zijn bezit. Beijer ook klant van De Pomp, via Belcar en Angelou komt men bij de kompanen van Farcy uit aan de kust.
Is het toeval dat Daniel Van Cutsem aan De Pomp, de Saab en Temse te linken is en dat Murat de Porsche van Van Camp steelt? Beiden kwamen veel in Zemst = Hofstade, dit is niet ver van Londerzeel waar ook WNP-leden kwamen. En dan Lekeu en Temse plus WNP-leden.
Als men dan de nacht na Nijvel en de weken erna bekijkt, waar zouden de daders verbleven hebben een paar uur in de nacht?
Misschien spring ik wat van de hak op de tak of schrijf ik onduidelijk, maar wat als dit om een anonieme tip gaat vanuit de kust, en het zou een verband over De Pomp kunnen leggen naar Daniel van Cutsem en of Belcar en Latinus en Lekeu?