Re: Theorie van speurneus

Ik denk dat ik maar eens een pauze ga nemen want ik word pislink van opmerkingen als "zzz". Sorry Ben, ik vind dit een puik forum maar als we het forum vol gooien met "zzz", is het dan nog serieus?

noorderling wrote:

speurneus, trek het je niet aan. Dit lees ik hier al jaren. De gemiddelde bezoeker van dit forum wordt onpasselijk van de marginalenpiste. Laat je niet ontmoedigen door Werner met zijn grootspraak. De pot verwijt de ketel. Gewoon je punt maken. Kritische vragen blijven stellen. Dat wordt heus op prijs gesteld. En je vooral niks aantrekken van denigrerende opmerkingen. Daarmee verraden ze dat ze 'm toch wel knijpen. wink

Er zijn er hier inderdaad een paar die denken dat het forum van hun is en zij het alleenrecht hebben. Alles en iedereen die anders denkt, die maakt je het leven zuur en je maakt denigrerende opmerkingen of ze maar zoveel mogelijk af te branden. Bedankt dat jullie de zaak zo serieus nemen. Ik steek er tijd en moeite in en sommige van u branden het gewoon vanaf het begin af, bedankt!

92

Als we het forum volgooien met een topic van 10 pagina's gebakken lucht, is dat nog serieus?

Ik ben aan dit soort reacties al gewend geraakt. dim is geen slechte jongen, maar hij kan de marginalenpiste niet luchten of zien. Hij behoort tot de groep van mensen die er voor 100% zeker van zijn dat het een complot moet zijn. Zelfs al zou morgen een marginaal de hele Bende bekennen, dan geloven ze dat nog niet.

dim wrote:

Als we het forum volgooien met een topic van 10 pagina's gebakken lucht, is dat nog serieus?

Doe is een IQ-test voor je wat post! Reageer dan aub niet in dit topic zodat de serieuze mensen dat wel kunnen zonder dat ze eerst een half uur uw onzin moeten lezen. Het enige wat sommige van jullie accepteren zijn mensen die geloven in een groot complottheorie die bijna tot aan de president van Amerika gaat.

noorderling wrote:

Ik ben aan dit soort reacties al gewend geraakt. dim is geen slechte jongen, maar hij kan de marginalenpiste niet luchten of zien. Hij behoort tot de groep van mensen die er voor 100% zeker van zijn dat het een complot moet zijn. Zelfs al zou morgen een marginaal de hele Bende bekennen, dan geloven ze dat nog niet.

Goed ik zal proberen deze heer netjes te negeren en me niet al te veel op te winden, wat al moeilijk genoeg is. sad

De president van Amerika is nog niks, volgens dim begint de Bende van Nijvel bij Otto van Habsburg en de adel daar omheen. Ik lees dat met veel interesse hoor, ben het er niet mee eens, maar ga hem niet afbranden. Omgekeerd kunnen de complotters dat wederzijdse respect niet opbrengen. De beheerder van deze site doet daar niks aan, omdat hij (Ben) er ook 100% zeker van is dat er een complot achter de Bende van Nijvel moet zitten.

Je kunt je er tegen verzetten, je gek laten maken, je laten wegpesten, of simpelweg kritisch aanwezig blijven. Ik hoop op dat laatste. smile

96

Zoals ik reeds had aangehaald, de grootste lul weddenschap ... Echt zielig, mannekes.

noorderling wrote:

De president van Amerika is nog niks, volgens dim begint de Bende van Nijvel bij Otto van Habsburg en de adel daar omheen. Ik lees dat met veel interesse hoor, ben het er niet mee eens, maar ga hem niet afbranden. Omgekeerd kunnen de complotters dat wederzijdse respect niet opbrengen. De beheerder van deze site doet daar niks aan, omdat hij (Ben) er ook 100% zeker van is dat er een complot achter de Bende van Nijvel moet zitten.

Je kunt je er tegen verzetten, je gek laten maken, je laten wegpesten, of simpelweg kritisch aanwezig blijven. Ik hoop op dat laatste.

Ok, als het zo zit dan word dit dossier een erg moeilijke zaak. big_smile Ik zal voorlopig gewoon kritisch aanwezig blijven en reageren waar ik dat nodig acht en ook zeker mijn hypothese blijven aanvullen en verdedigen. Ik ben wel blij dat ik gelukkig niet de enige ben die de marginalen-theorie op zijn mist niet uitsluit. Het afbranden van anderen ben ik niet zo een fan van. Maar ja, het zegt misschien wel meer over hen dan mijn eigen persoon.

Jij begint het te begrijpen speurneus. Laat je pen het werk doen. Kijk naar Werner, die heeft termen als 'zielig', 'mannekes' en 'lul' nodig om zijn punt te maken. Dat komt erg krachtig over.

Zullen we weer ontopic gaan? Waar zou de Bende van Nijvel tijdens de 22 maanden stilte gezeten hebben? Was men aan het voorbereiden voor wat komen ging of was men op dat moment bezig met andere criminele zaken die een wat minder hoog profiel hadden? Zou het kunnen dat ze in die maanden ook actief waren maar dat deze feiten kleiner waren om ze aan de bende te linken?

100

noorderling wrote:

Jij begint het te begrijpen speurneus. Laat je pen het werk doen. Kijk naar Werner, die heeft termen als 'zielig', 'mannekes' en 'lul' nodig om zijn punt te maken. Dat komt erg krachtig over.

In een andere topic kon je uw sympathie niet wegsteken, terwijl ik op dit forum reeds 2 fantasten onttroont heb. Misschien is de wind uw beste vriend?