Helaas begrijpt u geen pepernoot van mijn hypothese of u wilt het niet begrijpen. Er staan wel degelijk feiten in. Mijn hypothese die kunnen duiden op marginalen. Helaas heeft u oogkleppen op. Uw waarheid is de waarheid en daar houd het voor u gewoon een beetje op, erg jammer. Nergens beweer ik dat het om mij gaat. Ik zet er meer dan eens bij dat het slechts mijn opinie is, niets meer niets minder. Wat u gelooft is uw zaak, erg jammer dat u met oogkleppen op reageert. Als te veel mensen dit doen dan word deze zaak nooit meer opgelost. Accepteer een andere theorie, bekijk hem en zie ook de feiten onder ogen van een bepaalde hypothese. Neem deze feiten mee en vergelijk ze met andere hypothese. Misschien ligt de waarheid dan wel in een combinatie van verschillende theorieën.
En wat is in uw ogen niet voldoende? Wat wel of niet voldoende bewezen of niet bewezen onderbouwd of niet onderbouwd is, is slechts een flexibel begrip omdat wij allen niet weten wat waar en niet waar is. Het zijn slechts gedachten die wij delen, die wij proberen te onderbouwen met feiten die misschien volgens ons feiten zijn maar die misschien toch iets anders liggen dan wij denken. Wij zijn geen CWB. Wat zij reeds al weten, weten wij misschien wel niet. Ze geven het achterste van hun toch niet bloot, wat ook goed is uiteraard. Wij gaan uit van feiten die ons bekend zijn maar geloof me, er is zat meer dan zat wat wij niet weten.