Re: Willy Van Cutsem
GN, weet je of hij officier was of reserve officier en waar hij gekazerneerd was? Oostende toevallig?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Willy Van Cutsem
GN, weet je of hij officier was of reserve officier en waar hij gekazerneerd was? Oostende toevallig?
Ik ga alle vragen hier eens bundelen en dan navraag doen. Van zodra ik iets verneem post ik hier de antwoorden.
Dank GN, dat zou echt interessant zijn. Als je ook zicht zou kunnen krijgen of die Daniel Van Cutsem familie was?
Er is sprake van een W. V.C. geboren in 1956 uit Roosdaal (niet zo heel erg veraf van Diegem), maar onder sterk voorbehoud want mogelijk een homoniem natuurlijk, dus voor wat het waard is » www.seniorennet.be
Net nog met iemand gesproken die Willy persoonlijk gekend heeft. Ik citeer: een doodbrave man, die wel graag snel geld wilde verdienen. Zou zich zeker niet inlaten met zware criminelen/criminaliteit. Zou nooit een gewapende overval plegen.
Weet ook te vertellen dat Willy wel eens via Zaventem per vliegtuig naar zijn aangetrouwde familie in het verre oosten wilde gaan, maar dat hij dan elke keer zwaar door de politie werd lastig gevallen: in de zin van langdurig opgehouden. Maw: de politie hield hem wel ferm in het oog.
Yep, dit betekent dat hij gebruikt werd als bliksemafleider.
Willy Van Cutsem is overleden op 17/10/2005 en werd geboren in 1947.
Verschillende hoofdrolspelers overlijden uitzonderlijk vroeg. Raar. heckler, interessante info, je hebt blijkbaar goede bronnen. Weet je nog meer over Willy?
En vooral: of-ie familie was van Daniël Van Cutsem?
Bende van Nijvel → Andere Personen → Willy Van Cutsem