Re: Nijvel: 17 September
Het wordt nog straffer, de Colt 45 heeft enkel Morue geraakt (twee kogels). Daarnaast werd Morue ook geraakt door Riot gun 2.
Als ik het goed begrijp werd er dan vanuit de Saab niet op Morue geschoten. Als dat inderdaad zo is denk ik het volgende:
Morue wordt tweemaal in de enkels geraakt vanuit het gat in de deur van de Colruyt. Hij is gewond maar kan nog enigszins uit de vuurlijn weg strompelen. De schutter blijft vanuit de Colruyt blijft zijn Colt 45 leegvuren (inslagen deur en schuifdeur rijkswachtcombi) omdat hij vreest dat Morue zal terugschieten. Misschien heeft Morue dat ook geprobeerd maar was had hij de UZI niet meer binnen handbereik of was deze onklaar.
Van langs de kant van de Mercedes heeft een gangster ondertussen schietpositie ingenomen en vuurt met de riotgun 1 naar Morue die zeer ernstig wordt getroffen (bloedspettersporen op de rechtervleugel rijkswachtcombi). Daarna is het een koud kunstje om Morue van kortbij volledig in flarden te schieten met de riotgun 1. Hoe erg ik het ook vind, ik denk dat nadat Morue is uitgestapt geen halve minuut nog geleefd heeft.