Re: Theorie van Sebastiaan
Hey Seb, zo te lezen komen we in elkaars vaarwater. Ik beweer sinds lange tijd dat de oorzaak voor het activeren van de Bende van Nijvel te zoeken is bij de Roze Baletten. Bepaalde "Beau Monde" ging over de top en werden bij hun kl...ten genomen door chantage in welke vorm dan ook, met als resultaat zoals je beschreef: Prins gaat ten rade bij broer Koning. Broer koning kan zelf geen actie ondernemen maar schakelt zijn kabinetchef in.
Ik ga nu alles niet herhalen maar wil de nadruk leggen op feit dat de fraude dossiers, de vastgoedmanupilaties, de prinselijke handelsmissies, het liederlijke gedrag van sommige belgische politici niet te rijmen valt met acties van Mossad, CIA, KGB of God weet wat. Ze zullen wel oogluikend toegekeken hebben. En hun directies zullen dit wel in hun achterhoofd gehouden hebben.
Wat me wel stoort is dat vele mensen ter goedertrouw blijven geloven in de buitenlandse pistes om het land te destabiliseren en dat is "gefundenes fressen" voor de non-believers. Dit is een zuiver belgisch probleem.