Claude Dery heeft een paar misdrijven die chantage ongedaan maken, weten te linken aan de Bende van Nijvel. Ik zie Gol als slachtoffer van chantage in kader grondspeculatie Florennes. En ik zie Chileense geheime politie of huurlingen met Chili achtergrond als uitvoerend team van Gol. Zie oa artikel over Kiki door dim gepost een paar dagen geleden.
Wat de Bende van Nijvel betreft: verder zoeken richting Milice de Jesus Christ. En verder zoeken via liasion Mendez en vrouw v Delperdange.
Jammer dat Ben mijn onthullingen van gisteren heeft gewist. Die militie is anno 2014 een bende zieke geesten, die zich vooral bezig houden met drugs dealen en money laundering onder de dekmantel kunst. Enfin, toch het onderdeel dat ik heb leren kennen de voorbije jaren.
Sorry dat het zo lang duurde voor ik klaar zag.
En als we nu teamwork doen, dan kloppen we de Cel Waals-Brabant! Dat zou mooi zijn, een klein team gemotiveerde burgers, die elkaar niet eens kennen en die samenwerken zonder de minste hiërarchie, en zonder dat het de belastingbetaler een cent kost, die de gerechtelijke wereld kloppen in de laatste rechte lijn. In het dossier van de eeuw.