Re: Theorie van Trojan
Ik zou zeggen kopen die handel. Titel "Van Aalst naar Nijvel" of zoiets.
Inderdaad, kopen die handel. De correcte titel is trouwens: Littekens - Het spoor Nijvel-Aalst van de Bende.
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Hypotheses → Theorie van Trojan
Ik zou zeggen kopen die handel. Titel "Van Aalst naar Nijvel" of zoiets.
Inderdaad, kopen die handel. De correcte titel is trouwens: Littekens - Het spoor Nijvel-Aalst van de Bende.
Thanks Ben dat is het .
Voor wie zich afvraagt waarom ik periodiek soms wat paranoïed klonk een paar jaar terug. Een paar keer geconfronteerd geweest 's nachts met een glimmende witte auto met gepersonaliseerde nummerplaat :
MURAT. Maar okee, er zijn duizenden Murat's in België. En behalve het feit dat die wagen een paar keer pal achter de mijne kwam parkeren op een plaats waar ik heel frekwent parkeerde, is er nooit wat gebeurt. Maar het maakt wel nerveus dus.
Zeker in combinatie met een andere gebeurtenis. Bevoorbeeld. Op een plaats in Aalst waar ik elke nacht beroepshalve passeerde en waar nooit auto's stonden geparkeerd, stond een aantal jaren terug een aantal nachten na elkaar een grote camionette met precies dezelfde initialen als de Cel Waals Brabant.
Ik garandeer je, je moet een koel karakter hebben, om niet nerveus te worden van dat soort toevalligheden. En ik heb geen koel karakter.
De dag nadat ik hier iets had gepost over Willy Sintobin kreeg de bron van mijn informatie een lekke band. In de band een groot hoekijzer.
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
Maar ik vertel het als anecdotes. Ik heb geleerd al die kleine toevalligheden af te schudden. Alleen heb ik wel het volste begrip voor mensen die in dit dossier wat bang of paranoïed worden bij momenten.
@Trojan Géén "duizenden" Murat's in België. Aantal = 305.
@Trojan Géén "duizenden" Murat's in België. Aantal = 305.
Waarvan toch wel 100 rond Ledebergplein.. geen panische deducties maken dus ..
@Trojan : Eén Murat in Overijse.
Voor wie zich afvraagt waarom ik periodiek soms wat paranoïed klonk een paar jaar terug. Een paar keer geconfronteerd geweest 's nachts met een glimmende witte auto met gepersonaliseerde nummerplaat :
MURAT. Maar okee, er zijn duizenden Murat's in België. En behalve het feit dat die wagen een paar keer pal achter de mijne kwam parkeren op een plaats waar ik heel frekwent parkeerde, is er nooit wat gebeurt. Maar het maakt wel nerveus dus.
.
U vraagt, wij draaien:
Een paar keer geconfronteerd geweest 's nachts met een glimmende witte auto met gepersonaliseerde nummerplaat :
MURAT.
De nummerplaat staat geregistreerd op iemand uit de regio Gent. Niet op K.M. waar het hier over gaat.
Leuk. De eigenaar van de nummerplaat MURAT maakt een verwijzing naar de Banda della Magliana.
En/of naar de bende van de witte Fiat.
De cirkel is rond.
( met dank aan hans/Elvis die de referentie vond ergens online )
Bende van Nijvel → Hypotheses → Theorie van Trojan