Re: Abdelkader Belliraj
Beste imazibraine, als een coconut je wil "charmeren" door de betekenis van je naam te achterhalen dan is dat niet zomaar. Ik ken je houding en uitspraken ivm de schrijver van de fabeltjeskrant. (Zie topic Ali Aarrass.) Een coconut die op de charmeertoer gaat verwacht een tegenprestatie, en geen kleine. Ik hoop dus dat je een zwarte gordel in het opzoekingswerk hebt en je zoekmachine eens loslaat op de tekst die ik vond in de fabeltjeskrant.
Deal?
Ik neem aan dat je dit bedoelt, Coconut :
"In elk geval Bouhouche en Aarrass kenden elkaar in wapen trafieken milieu, brachten hem in contact met Mendez, Bultot en clan De Staerke ... Leerde zot Papadopoulos kennen. Vreemd is dat de copain van Eli Spletinckx in een door Cocu afgelegde relaas ook sprak van deze Marokkaan. Toen al in 1985. Eli Spletinckx werd nooit verontrust als zeer gekende pion in wapentrafieken samen met Papadopoulos. Waarom? Op zuipvisite gaan op de NATO."
Ik kan er weinig van zeggen. Weet niet of Bouhouche en Aârras elkaar kenden. Ook niet of Mendez en Bultot erin voorkomen. Over De Staerke ken je mijn mening: die heeft er niets mee te maken. Papadopoulos: ik zie geen Grieken in het verhaal, ook niet de man die een nummerplaat van de Bende op zijn naam had. Ze hadden de gewoonte nummerplaten te kopiëren van toevallige auto's van hetzelfde merk en type. Kan je dus niet zeggen of deze beweringen tot het niveau Fabeltjeskrant moeten gerekend worden. De schrijver die naar Marokko trok meen ik te kennen; komt dat echt van hem?