Re: Abdelkader Belliraj
Maak je geen zorgen Sherlock, er zijn nog voldoende forumleden over om ondertussen verder te gaan met de andere mogelijke pistes. Die nog levende daders zitten al meer dan 30 jaar te grijnzen. Maar als jij denkt dat er ergens een Lucifer hen opwacht in de hel dan komt ook dat finaal goed, zij het in een andere wereld. In deze wereld zullen de daders waarschijnlijk, zeer waarschijnlijk, nooit gestraft worden, we moeten dat onder ogen durven zien.
Vergeet ook niet dat de bronnen waarover wij beschikken uiterst onbetrouwbaar zijn. Wij baseren ons op krantenartikels hier en daar aangevuld met een gelekt PV. Of het boek van één of andere gangster of ex-gangster. Aangevuld met een aantal getuigenissen weliswaar.
Zelfs als kranten niet politiek gestuurd zouden zijn kunnen ze er gruwelijk naast zitten. En ik bedoel letterlijk gruwelijk. Ik heb het hier neer geschreven gisteren of eergisteren. Een zeer goede bekende van mij is eergisteren vermoord. In de krant las ik dat zijn keel overgesneden was. Natuurlijk slaap je de nacht nadien slecht en zie je die man voortdurend liggen met overgesneden keel. Gisteren werd ons dan gemeld dat hij doodgeschoten was. We waren bijna blij dat hij doodgeschoten was. Je kan je dan de vraag stellen, waarom schrijven kranten zo'n gruwelijke dingen? Waarom?