Re: CGSU - SIE - Groep Diane
Desalniettemin heb ik altijd veel respect gehad voor het Nederlandse academische niveau. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de heer Beijer zich graag liet adviseren door Nederlandse juristen.
Versus:
De basisopleiding strafrecht, die - gebleken - niet was besteed aan de Belgische politie en justitie, van wie niet kan en mag worden verlangd dat ze tot op de dag van vandaag hun (eigen) bedorven vlees op adequate wijze kunnen keuren.
Wel, indien hetgeen de ex-beatle suggereerde klopt, namelijk dat Amigo Youssou mogelijk één van de advocaten van Beijer is, dan heeft Beijer andermaal zijn advocaten goed gekozen. Toch afgaande op bovenstaande. Wij Belgen zijn inderdaad niet in staat onze eigen stal uit te mesten.
Wij hebben geen lessen te leren aan Nederlanders, noch aan Luxemburgers, noch aan Italianen. Het lot van de slachtoffers blijkt nu af te hangen van Charleroi ... Charleroi of all places. (Want Charleroi is in 2008 verkozen tot de lelijkste stad ter wereld.) Het staat voor mij symbool voor alles wat er mis gaat in België.