Re: Volkswagen Golf GTI: 1985
Via Flickr heb ik deze gevonden. In de tweede link staat er één die volgens aan de overkant van de duikplas ligt (die waar je stad Lessines op achtergrond ziet, met gesteente en donkerblauw water) » www.flickr.com | www.flickr.com
Ik heb me ook laten vertellen dat er aan de rivier de Mark (er moet daar een brugje zijn) tussen Boelarebos (bergaf - huis van natuurreservaat, voorbij vijver) ook wel eens raar volk durft rond te hangen. Nog steeds. Maar kunnen ook gewoon stropers, sluikstorters, ... zijn. Dit is de beek die vermoedelijk in Deux Acren in de Dender vloeit, of niet?
En dan zitten we dicht bij zweefvliegveld van Overboelare, Lison, Little David, Everbeek (heroïne-trafiek, connectie Farcy?), verdachte garage naast Colruyt Overboelare (naar schijnt in jaren 80), ... Het zijn allemaal geruchten en toogpraat misschien, maar toch ... Net op taalgrens (slechte communicatie tussen orderdiensten), allen op boogscheut van Kester, Chièvres, Braine-le-Comte, Aalst, ... Alles kan je van daar uit doen via sluipwegen.