Re: Patrick Henderickx
Ik val niet vaak meer bijna van mijn stoel, maar sta eens stil bij wat jullie hier aan het doen zijn:
Op basis van derdehands info van (ex)criminelen die in een post hierboven blijkbaar niet weten dat de ontvoering van Julie en Mélissa zich afspeelde in 1995 en niet in het bende-tijdperk dat eindigde in 1985-1986 wordt een theorie opgeklopt over een boerderij die als schuilplaats zou hebben gediend en in Waals-Brabant zou gelegen zijn (lees het maar na).
Dan wordt een foto getoond van 2 personen waaronder ene Réginald de La Serna, beiden staan voor een wagen en de boerderij in kwestie zou blijkbaar de woonplaats van Réginald de la Serna geweest zijn (ik heb het niet nagekeken).
Tijd voor een paar feiten:
Julie en Melissa, dat was in 1995 en NOOIT werd een verband met 'de bende' vastgesteld, behalve in het hoofd van personen die m.i. minder dan volledig stabiel zijn;
Franière ligt in Floreffe, dat is niet in Waals Brabant maar in de provincie Namen, op AUB 103 km van Aalst en een km of 60 van Nijvel.
Wat heeft die meneer de la Serna ooit misdaan om dit te verdienen? Met een zwarte Morgan gereden? Familie in de magistratuur hebben waarop ex-criminelen liggen te kappen? Hoe zou dat nu komen, een crimineel die liegt over de personen die hem achter de tralies gestoken hebben?
Op basis van wat concluderen jullie dat die boerderij ook maar iets met heel het bendegebeuren te maken heeft? Jullie sprokkelen info die niet kan geverifieerd worden bij één criminele bron die duidelijk wrok koestert maar die al bewezen heeft onbetrouwbaar te zijn en op basis daarvan wordt een hele theorie uitgedacht.
Wat als iemand uit de familie de la Serna klacht indient tegen posters op dit forum voor laster / eerroof? Een klacht die ze m.i. met de vingers in de neus zouden winnen.
Sorry, maar het moet me toch van het hart dat wie hier iets post ook een zekere verantwoordelijkheid draagt.