Re: Kester
Sorry voor de grap maar ik wou aan een paar forumlezers bevestigen dat er voor elk topic dat bij de waarheid typetjes klaar liggen
De Bende van Nijvel is helaas geen grap. Ik zie trouwens niet welk specifiek bericht of deeltje van een bericht je als grap-bedoeld, aangezien de meerderheid van uw berichten hier een grap zijn. Ofwel heb ik totaal geen gevoel voor humor, 't zal dat wel zijn.
Aan wie van dit forum heb je met je "grap" iets bevestigd? Wat heb je bevestigd? Heb je bewezen dat als jij iets-van-zever vertelt, dat anderen zeggen dat het zever is? Goed bewezen van jou. Dat hoefde je nochtans niet meer te doen. Het is al genoeg bewezen geweest dat mensen reageren als je iets van zever vertelt.
Als jij uw gelijk niet meer kunt halen omdat je zodanig verstrikt zit in je eigen verzinsels, dan schilder je de anderen af als "typetjes". Wordt het trouwens niet eens tijd dat je IETS van al de bullshit wat je uitkraamt bewijst in plaats dat mensen moeten bewijzen dat wat je zegt allemaal bullshit is? Dat is eens goed voor eens 1 bericht, niet voor reeds meer dan 2 jaar aan een stuk.
Ik vrees er voor dat de titel van Robert Beijer zijn boek nog lang niet van toepassing is bij u.
Deze basis ligt er al van in 1983 verlaten bij en van op de steenweg Ninove-Halle kom je geen enkel huis tegen tot aan de oude militaire basis
Die gebouwen stonden in 1982 leeg en verlaten.
dat de militaire basis net zoals de andere militaire basissen eveneens van in 1981 leegstonden!
...
Deze waren achteraan op bordjes van de Gordel rond Brussel geplakt (Gordel 1984).
Let ook dat er oefenpatronen zijn gevonden die op kartonnen borden van de Gordel waren gekleefd van het jaar 1983.
...
ik post niets zonder dat ik het zeker weet.
Volgens mij heb ik het grapje gevonden.