Re: Cel Delta
Dus omdat iemand een verklaring heeft afgelegd dat hij een zogezegde zigeunerspreuk heeft gehoord, denkt dat hij/zij kledingstukken heeft herkend van Moussa en Karafilis is of zijn de De Staerkes de dader(s) geweest. En voor wat de geloofwaardigheid van een PV betreft. Sedert ik een PV heb mogen aanschouwen dat men beginnen op te stellen is nog voor de feiten hadden plaats gevonden stel ik mij bij elk PV de nodige vragen. En terecht!
Er waren de herkenning van De Staercke door de joggers in het Osbroekpark kort voor de overval, de getuigenis van een jeugdvriend die hem herkende tijdens de overval zelf, de getuigenis van zijn (ex) vriendin die samen met hem de Delhaize bezocht, een van zijn broers die bij de politie smeekte 'doe iets aan onze Johnny' en zijn eigen woorden 'Ik ben gekozen o basis van mijn dossier'. Misschien is hij door de opdrachtgevers in de val gelokt als bliksemafleider zoals ook met Cocu gebeurd is bij de inbraak in Nijvel
Maar jongen toch. "Johny" De Staerke werd inderdaad op basis van zijn dossier gekozen als zijnde de perfecte zonderbok. So what? En voor wat de getuigenis van zijn ex-vriendin betreft. Heel dat spelletje werd al vakkundig uit de doeken gedaan in de laatste 50 à 60 quotes in het topic De Staerke. Als toemaatje hier dan nog een quote in het topic Aalst - Proloog » Forum
Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken behalve dan dat ik mij niet geroepen voel om een kontlikker te worden.