Nou Fenix dan durf ik het volgende te stellen:
Iedereen na al die jaren iets weet heeft de morele plicht dit openbaar te maken. Of je nu Vermassen heet, bij het openbaar ministerie werkt, in de Delhaize clan zit, een (ex) speurder bent of hier op het forum post, als je na 40 jaar écht iets weet over de bende of hoge ambtenaren of wat dan ook en dat met bewijzen kunt staven (we gaan niet zomaar mensen zwart maken natuurlijk) en je komt hier nu nog niet mee naar buiten dan durf ik te beweren dat je helemaal niets weet en zou moeten zwijgen.
En ja dan ben je strafbaar en ja dan riskeer je gevangenisstraf (alhoewel er volgens mij geen rechter in België is die Vermassen gaat opsluiten) maar het is in het belang van de democratie en rechtsstaat van België en dat is wel wat waard lijkt mij, zo vanuit Nederland bezien.
En ja dat zeg ik vanuit mijn luie stoel in Breda, als dappere toetsenbord ridder en als makkelijke prater maar verdorie komaan, het kan toch niet dat helemaal niemand lekt, of uit de school klapt of wat dan ook, als de kennis er is? Als dat nu nog niet kan dan denk ik dus dat helemaal niemand het echt weet.