Xavica wrote:Die geïntrigeerde garagehouder was Alfons Gafnart. Je citeert uit een inmiddels oud boek van Ponsaers (en Dupont) maar beide heren hebben voortschrijdend inzicht en dus inmiddels heel wat meer kennis vergaart, waarvan een groot deel (niet alles) ook door iedereen te lezen valt.
Het lijkt me nochtans niet dat ook Dupont ongelijk had over die verf en die vernevelaar, dus wat is er achterhaald aan deze informatie dan? Als het niet Francesco Nardella was bij wie deze spullen gevonden zijn, wat ik betwijfel (heb je een link?), dan is Alfons Gafnart dus verdacht. Heb je daar een link van? Want de enige verwijzing die de zoekfunctie van dit forum me geeft op die naam is naar het bericht dat jij zojuist postte.
Xavica wrote: Blijven lezen dus alsjeblieft voor je een theorie hier opwerpt als de juiste en graag wat meer respect tonen richting alle slachtoffers.
Alweer zo'n volidioot die met deze drogredenering aan komt zetten! Leg me nou eens uit waarom ik geen respect voor de slachtoffers zou hebben. Dat kun je namelijk niet, want je praat gewoon na wat je van anderen hoort en die zijn net zo gek als jij, zo niet gekker.
Maar liep 'de reus' nou mank of niet? En zo ja: liep Christiaan Bonkoffsky dan ook mank?
1 + 1 = 2