fenix, deze persoon verklaarde telkens dat de slachtoffers eind jaren 80 van politie bevestiging gekregen hadden dat alle daders reeds dood waren (afrekeningen in milieu)
De enige bekentenis die we ooit kregen is zijn de manipulatie(S) in het dossier bij monde van de Minister van Justitie, zonder ze ooit te benoemen. Ik sta in nauw contact met 3 van de betrokken families en geen enkele familie kreeg ook maar feedback in die zin. Meer nog die families zagen geen kat. Misschien was dat gewoon valse info omdat de betrokken persoon zou ophouden met zoeken en spitten. In die zin is het wel belangrijk wie dit ooit zou medegedeeld hebben en aan wie, maar is alvast een vraag die ik ga stellen aan de CWB.
Voorts stel ik vast dat sommige forumleden meer weten dan dat wij weten. De puzzel zou gelegd zijn maar ik weet in ieder geval van niets. Hoe meer er dood zijn van de betrokkenen, hoe liever ik het heb, moet ik me dan ook geen voorstellingen meer maken hoe ze genieten van het zonnetje, een feestmaaltijd enz.