Re: Christiaan Bonkoffsky
Wat mij intrigeert is het jaar wanneer 'Chris' moet toegetreden zijn maw zijn opleiding van twee jaar en met wie zou hij dan in contact kwam? Ik zoek eigenlijk zijn invloeden die hem deden bewegen tot het worden van de reus. Zoals Robert Beijer beweerde ingelijft te zijn geworden op de VUB in dat studentencafé. Ik probeer maar mee te denken ... Was de Staerke trouwens niet van omgeving Dendermonde oorspronkelijk? Kan fout zijn. Goede avond nog.
De Staerke komt van oorsprong uit de wijk Negenmanneke in Sint-Pieters-Leeuw. Beijer heeft op internaat gezeten met Albéric Otten, die ik hier al enkele maanden probeer aan te kaarten op het forum, maar zonder succes! Blijkbaar zitten velen te wachten op 'bekende figuren' zoals Haemers en vinden ze de rest niet de moeite om te onderzoeken.
Op deze meneer zijn landgoed was de tweede woonst van Farcy (drugsbaron, wapenexpert, zou nu wapenhandel-oorlogsvoertuigen verhandelen alhoewel hij officieel 'visser' en 'kippenboer' is) en een schuilhol voor Philippe De Staerke.
Er zijn inderdaad wel wat marginale cafés geweest in deze regio ... Ik ben ooit in Aalst (café Stationsplein) ook aangeklampt geweest door een man die beweerde zijn beste vriend vermoord te hebben, linken legde naar andere zaken in Aalst, ... Hij was zogezegd een gewezen topvoetballer maar door blessure en zijn vrouw die hem bedroog met beste vriend was hij op door geraakt en kon er niets hem nog schelen. We zijn dan opgeschoven naar buffet van het station en daar is hij ons naartoe gevolgd ... tot buiten aan de deur. Compleet radeloos en huilend. Er is ook een soortgelijk verhaal van Renne in een Aalsters café over een man die zijn beste vriend moest vermoorden en alludeerde naar de Bende ... maar de persoonsbeschrijving van Ben is zeker niet degene die ik voor mij had, die zag er helemaal niet schrikwekkend uit. Is dat Aalsterse caféhumor of wat?