Kostte enige dagen, maar de moeite genomen om dit topic te lezen. Ergens schijnt 'n kern te zijn. Wel zo verdraaid jammer dat de naamdrager van dit topic niet bij machte is zijn kort, bondig en overzichtelijk te uiten, met als ongewenst gevolg dat de stukken waar het om gaat, de lappen van cobra, in een natuurlijke beweging doorgescrold worden, en het interessante 'm zit in de kritiek die er op komt. Zodra de kritiek beter leesbaar is dan de original message, gaan de alarmbellen af, en weet je dat er iets niet klopt.
Door de jaren heen zijn er wel meer cobra's geweest, persoonlijk vind ik er insider ook 1, des te grappiger dat de pot en de ketel etc, maar eerlijk is eerlijk dit is het blokje hypothesen, hier mag je hardop nadenken. Prima.
Dus terug naar de kern, cobra zijn spinsels, die zijn helaas onnavolgbaar. 't Is wel een aardige poging, heus, als lezer krijg je al snel het gevoel dat het aan jezelf ligt, dat het ligt aan n gebrek aan kennis van dossiers en feiten. Maar stapelen van losse flarden, dat pagina's lang, spreek en denktaal, iemand hier had uitgerekend dat cobra in zijn citeertempo vele boeken per jaar kan schrijven. Helaas onleesbaar.
Bossi, die iets beter schrijft maar 90% lucht, kan die kronkels van cobra niet recht breien. Al vanaf pagina 1 voel je aankomen, dit gaat 'm niet worden, bewijzen gaan nooit komen. Dit heeft een hoog Kuros-gehalte. Iemand heeft tijd teveel, en believt in zijn sprookje, maar krijgt het nooit rond. Weet wel wat aanhangers te verzamelen zodat het schijn dat er toch iets te halen valt blijft.
Entertainment van dit topic een 7, inhoudelijk een 3 voor de boodschap, een 8 voor de rake kritieken die er ook tussen zitten. Poedelprijs kan naar Bossi, die het de hele tijd heeft over 'zijn team', maken die koffie of kopietjes? Of zijn dat de enigen die wel de woorden van guru cobra kunnen doorworstelen.
Clevor Trevor, Merovinger, dim en nog een paar bleven zakelijk, nooit op de persoon, fijn te zien dat zij hier nog steeds actief zijn. Kenza volwassener geworden.
Kleine mini lans wil ik breken voor insider, soms op de man helaas, maar de basis van zijn kritiek klopt. Als je afwijkend, spectaculair of vernieuwend je kijk op de Bende van Nijvel wil weergeven, doe dit dan met open vizier, gestructureerd. Nu is het een chaos deze cobra theorie, van alles wat, onnavolgbaar en ogenschijnlijk bedoeld het eigen ego wat op te krikken. Zou ik iemand aanraden net als ik dit hele topic door te nemen? Nee. Je mist niets.