Re: Vereniging Zonder Winstoogmerk
Ik was gisteren blijkbaar met de verkeerde been uit het bed gestapt en erna door iets te lezen nog lange tenen gekregen ook aan de verkeerde voet. Die laatste post hier in dit topic had ik niet moeten doen.
Ik apprecieer ten volle uw eerlijkheid en draag meer respect toe voor iemand dat hiervoor durft uit te komen. Wat mij betreft, een diagonale vette streep over dat bericht.
Toch wil ik iets duidelijk maken. dit is een forum over de bende van Nijvel, er is het geheim van het onderzoek, het zijn de speurders die resultaat moeten boeken. Over mezelf voor mijn eerste post heb ik me voorgesteld aan Ben in een mail, hij weet wie ik ben en waarom ik op het forum zit. Ik schrijf niet zomaar anoniem, Dit forum gaat over de bende je moet ze maar tegen gekomen hebben en je moet maar eens mensen gekend hebben die het leven gelaten hebben. En je moet maar weten dat zij weten wie je bent maar dat je zelf niet duidelijk weet wie er achter zit en dat ze bij herhaling duidelijk maken.
Gevoelsmatig merkte ik wel degelijk een achtergrond in uw bericht. Ik begrijp de ondraaglijkheid op zeker niveau.
Ik kan je verzekeren David is een heel moedig man, ook de andere slachtoffers hebben door een hel gegaan. Voor sommigen is dit dossier net iets echter dan voor anderen.
Dat zal ik nooit betwisten. Noteer wel dat er al collega's, buiten hun normale verwachtingen, al stank voor dank hebben gekregen ondanks hun enorme bekommernis en inzet. Ik ben de laatste om te ontkennen dat er geen wormen in de appels zitten verwijzend naar politie en opsporingsdiensten. De eerlijkheid gebied mij te zeggen, dat je soms bij thuiskomst languit op de sofa gaat liggen en nood hebt aan een 'goei stevige borrel'.
Het is in die context dat dat ik hamer op dossierkennis, er is al veel meer geweten dan op het forum staat. Maar het grote probleem is met het dossier dat de kennis erover aan het verloren gaan is. Uit die veelheid van gegevens moet concrete informatie komen die naar de daders leid voor een gerechtelijk dossier. Het probleem is weer dat zonder dossier kennis de veelheid aan info het dossier juist doet verzanden.
Er is inderdaad meer bekend dan op het forum. Ik deel volledig jouw bekommernis. Voorzichtigheid is wel aangewezen met uitspraken aan personen die zich bewust en met redenen beperken aan openbare info. Om het gekende niet in rook te laten opgaan.
En bossi moest je de context weten waarin ik dit schrijf je zou aardig verschieten ook velen die in het dossier voorkomen.
Ik voel wel degelijk iets heel scherps aan. Mijnentwege steeds beschikbaar tot een persoonlijk onderhoud.