Re: Xavier Sliman
Misschien is de vraag hier al gesteld hoor maar zijn er ergens foto's va deze twee broers?
You are not logged in. Please login or register.
Bende van Nijvel → Andere Personen → Xavier Sliman
Misschien is de vraag hier al gesteld hoor maar zijn er ergens foto's va deze twee broers?
Ook op Google, zeno?
Hier in het archief en ook bij Le Soir » www.lesoir.be
En wie is Pierre M.? Voor alle duidelijkheid: een kompaan van de broers Sliman maar waarover maar blijkbaar weinig geweten is.
Ben ook op zoek luk maar nog geen resultaat. De piste met Frans crapuul die hier mee overvallen komt doen lijkt me niet vergezocht, al kan ik niks bewijzen, maar met Maubeuge in het achterhoofd ...
En wie is Pierre M.? Voor alle duidelijkheid: een kompaan van de broers Sliman maar waarover maar blijkbaar weinig geweten is.
Goeie vraag P-51, ben zoekende ...
Hier in het archief en ook bij Le Soir » www.lesoir.be
Ik las bij en ja dat is die Senterre en broer (ex-gendarme) maar, ik doelde op de gebroers Sliman. Anyway, toch bedankt.
luc, ja bedoelde ik ook (de Slimans). Thierry is dood en Xavier zit op Facebook blijkbaar ... maar geen foto.
OK! En ja, ik zocht al via Facebook maar kan daar niks zien inderdaad.
Ben ook op zoek luk maar nog geen resultaat. De piste met Frans crapuul die hier mee overvallen komt doen lijkt me niet vergezocht, al kan ik niks bewijzen, maar met Maubeuge in het achterhoofd ...
Inderdaad! En ik ga daar mijn aandacht laten naar uit gaan want het lijkt mij aannemelijker dan al die binnen-buitenlandse-wereldwijde-huurling-drugs-wapen-trafiekanter-staatsgreep-plegers. Maar, er is niet zoveel over te vinden edoch laat ons verder graven.
Als ik "Xavier Sliman" typ in Facebook krijg ik een profiel met foto's: Woont in Charleville-Mézières en houdt van sportwagens en moto's. Is hij dat?
Ja, klopt. Eerder kreeg ik te zien dat pagina niet bestond of tijdelijk niet, alleszins doch nu net zie ik de man. De kale kop toch he? Ik zoek wat meer gegevens nog maar dank je wel voor de info!
Ja, zie de foto's nu ook. Dit is dus éne Xavier Sliman, woonachtig in Charleville Mesières:
Bende van Nijvel → Andere Personen → Xavier Sliman