De dingen die ik schrijf, dat weet de CWB (Cel Jumet) wel al veronderstel ik.
Ik denk dat die wel zullen weten wie de getuige was rond de loods en waar die loods staat.
Ik vraag me af waaruit u kan afleiden dat ik "zo veel" zou weten. Ik wil gerust nog wel eens voor de zoveelste keer vermelden dat ik niets weet. Dat ik niet weet wie de daders zijn, dat ik niet weet wat hun motief was, dat ik niet weet wie de opdrachtgever(s) waren, dat ik eigenlijk zelfs niet eens weet of er eigenlijk wel opdrachtgevers waren, enz enz enz...
Om bijvoorbeeld vast te stellen dat de loods in het verlengde ligt van het huis + achtergelegen perceel, maar tot een andere straat behoort, daarvoor hoef je amper tot geen kennis van de feiten te hebben. Een ieder wie de tijd en moeite had genomen om dit te controleren voor ik dat deed, had wellicht hetzelfde gevonden als ik. Indien ik dat niet plaatste, dan was er ooit wel iemand anders die dat eens controleerde en tot hetzelfde zou komen als ik.
Gelukkig zijn er forumleden die enorm veel tijd en moeite al hebben geïnvesteerd om dingen te vinden welke interessant zouden kunnen zijn of nog niet gevonden werd van informatie.
Bij deze wil ik even de gelegenheid nemen om elk forumlid (of ik het nu eens ben met hem/haar of niet... of het nu 1 bericht was of meer dan duizend waren) dat ooit tijd en moeite investeerde om bepaalde dingen op te zoeken, te controleren, ongekende informatie aanbracht, interessante artikelen plaatste,.... volledig vrijwillig en zonder eigenbelang en hopend dat hij/zij er iemand mee kan helpen, te bedanken voor hun inzet. Zonder inbreng van deze forumleden (en dat zijn er gelukkig genoeg), was er ook geen forum.
Non semper ea sunt quae videntur