191

Re: Huiszoeking Marie-Jeanne Callebaut

thomas2 wrote:

Mijn idee over die huiszoeking die "niets ter zake doet" is dat men mogelijks compromitterende zaken, feiten, dossiers... "in beslag wil nemen" om ze voorgoed te doen verdwijnen.

Nee, absoluut niet.

thomas2 wrote:

En Ben die geen klare uitleg geeft over zijn zwijgen ... tja ... ik weet het niet ... wat moeten we daarmee... "Ik weet het maar ik zeg het niet"... zwijg dan ... zoiets geeft maar miserie.

Het onderzoek naar de Bende van Nijvel is nog steeds een lopend gerechtelijk onderzoek. Mensen geven daarom soms informatie onder strikte voorwaarden. Eén van de voorwaarden is dat je soms niet meer kan zeggen dan dat je zou willen. Zoek daar gerust manipulaties of complotten achter maar dat is het niet. Het is respect, naar mensen die soms veel op het spel zetten om informatie te geven.

ctrix wrote:

Goed en wel, maar wie A zegt moet ook B zeggen.

Dat is in dit geval niet mogelijk, vermits ik bepaalde mensen mij hun woord heb gegeven.

Ik heb nu toch besloten om dit topic te sluiten. Ik heb zo goed en duidelijk mogelijk proberen uit te leggen dat dit niets ter zake doet en een warme oproep gedaan om het hierbij te laten. Blijkbaar is dit niet mogelijk en wordt er nog steeds gespeculeerd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube