Re: Podcast: De Volksjury
KableW wrote:David beweerde tijdens die lezing ‘dat uit de autopsie van zijn ouders en zus bleek dat ze een kogel verticaal via de schouder, door het lichaam richting de benen schoten. Op die manier was men zeker dat vitale organen geraakt werden. Dit zou een typisch militaire manier zijn om zeker te zijn dat de tegenstander dood is.‘
Dit element heb ik volgens mij nog niet eerder tegen gekomen. Is er ergens hier meer informatie over op het forum?
the end heeft daar bij herhaling op gealludeerd maar jammer genoeg is hij thans een ex-forumlid.
The End zijn bewering was zelfs nog iets specifieker & gruwerlijker: hij beweerde dat ze eerst in het strottenhoofd werden geraakt met als doel de slachtoffers zo lang mogelijk te laten leven met maximale pijn, en dat vervolgens iemand rond ging om het genadeschot toe te dienen. Dit was zijn analyse op basis van documenten in zijn bezit (lang voor David hiermee naar buiten kwam).
Ik geef gewoon zijn woorden weer, ik heb geen idee of hij die analyse ondertussen heeft herzien; noch heb ik daarover enige kennis van zaken.