Opnieuw ben ik met veel akkoord van wat je schrijft Renne. Dat Haemers nog zou leven en een 2de leven begonnen is ergens, houd ik echter uitgesloten, niet dat het niet zou zijn mogelijk geweest van hem "te doen verdwijnen", wat is trouwens nog onmogelijk in dit gehele dossier? En bovendien heeft bv. de CIA al sterkere toeren uitgehaald, onmogelijk of onuitvoerbaar was het dus zeker niet. Echter zoals ik eerder aanhaalde geloof ik totaal niet dat dit van de kwestie is, ik beschrijf even mijn redenering:
Haemers wist zoals je aanhaalde, veel, hij achtte zich ook onschendbaar (hij was het quasi ook lange tijd) op zijn moment van arrestatie, maar al gauw moest hij ontdekken dat hij inderdaad de rug was toegedraaid door zijn beschermheren, en dat zal hem ongetwijfeld zwaar hebben verbitterd. Volgens mij zou hij op het proces gaan wraak nemen door zijn verhaal te doen, de gehele feiten op tafel te gooien, met de gedachte, als ik kan barsten, kunnen jullie dat voor mijn part allemaal! Zoals je zelf aanhaalde, kondigde Haemers ook aan om te gaan praten op het proces. Iets wat uiteraard nooit mocht gebeuren, en dat deed het dan ook niet.
Haemers moest worden bijgeschreven (zoals al anderen eerder, en waarschijnlijk ook later) op het lijstje van diegenen waarvan men zeker was dat ze NOOIT zouden praten, namelijk de doden. Daarom heb ik de optie van een "herlocatie" van Haemers nooit kunnen aannemen, al was het indien ze het hadden gewild en onder andere omstandigheden, zeker geen probleem geweest indien je het mij vraagt. Niet dat ik je mening wil ontnemen hoor Renne, daar heb ik alle respect voor, ik wou enkel mijn redenering aan je duidelijk maken, en zo samen "de Bende" bediscussiëren.