1,251

Re: Aalst: 9 November

fenix wrote:

Mij lijkt dit geen plausibele uitleg.

Het is de enige juiste uitleg. Er zaten geen minuten tussen de verschillende moorden. Georges De Smet lag vlakbij de plaats waar de moorden op de familie Van de Steen zijn gebeurd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

1,252

Re: Aalst: 9 November

Om 17u gespot in Opwijk en nog daglicht. Welk tijdstip zijn ze gespot aan Texaco tankstation E40 Groot-bijgaarden? Want uit de documentaire VTM kan ik opmaken dat het toen donker was. Nu, van Opwijk naar Groot-bijgaarden is niet ver. Dat is via N47 en N9 zo'n 25 minuten. En ik kan het beamen want werk in Asse-Zellik.

1,253

Re: Aalst: 9 November

Spitfire wrote:

Welk tijdstip zijn ze gespot aan Texaco tankstation E40 Groot-bijgaarden?

Dat was rond 18u30.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

1,254

Re: Aalst: 9 November

Time gap van 1u30 ... als de getuigenis klopt uiteraard. Heel bizar.

1,255

Re: Aalst: 9 November

Baseer je niet op de docu VTM om over licht en donker te besluiten maar baseer je op de wetenschappelijke gegevens. Vergeet daarbij niet dat er een fase is tussen licht en donker.

1,256

Re: Aalst: 9 November

Ik baseer me nu op tijdstip. Niet zozeer over licht en donker fenix. Wil absoluut de getuigenis niet in twijfel trekken. Ik ken de streek en probeer hun tijdsgebruik en route te begrijpen.

Volgens het onderzoek en Eddy Vos is de vertrekplaats en comfortzone Bois de la Houssière. Wat is de reden ... Bois de la Houssière via streek van Opwijk ... en terug naar E40 Groot-bijgaarden, om dan verder via E40 naar Aalst te rijden. Indien getuigenis correct is ... en in dit dossier is alles Indien ... ik weet het. Heel merkwaardig en dat moet een reden hebben gehad.

1,257

Re: Aalst: 9 November

fenix wrote:

Baseer je niet op de docu VTM om over licht en donker te besluiten maar baseer je op de wetenschappelijke gegevens. Vergeet daarbij niet dat er een fase is tussen licht en donker.

Hier wordt dat de schemering of deemstering genoemd. In het Engels wordt dat specifieker bepaald. Dawn (ochtendgloren) en Dusk (avondschemering)

1,258

Re: Aalst: 9 November

Meest logische is om dan N9 te nemen via Asse en Hekelgem richting Erembodegem, Aalst ... En raad eens..je blijft de N9 volgen tot Aalst Zeebergbrug en komt op de Parklaan terecht. Voorkant Delhaize Aalst.

1,259

Re: Aalst: 9 November

fenix wrote:

Mij lijkt dit geen plausibele uitleg. Het kan haast niet anders dan dat ze de schoten zouden gehoord hebben want die waren blijkbaar hoorbaar tot in café Corner. Wie zou er dan richting schoten lopen?

Paniek is een raar beestje. Komt veel voor dat mensen recht in de handen van de terroristen of overvallers lopen.

1,260

Re: Aalst: 9 November

Ben wrote:

Het is de enige juiste uitleg. Er zaten geen minuten tussen de verschillende moorden. Georges De Smet lag vlakbij de plaats waar de moorden op de familie Van de Steen zijn gebeurd.

Wat je zegt komt niet overeen met de scène die David Van de Steen in zijn boek beschrijft. Als meneer de Smet het eerste slachtoffer was geweest, zou er, naast het geluid van het geweerschot, paniek en geschreeuw zijn geweest. Als je David Van de Steen 's leest, wordt er niet over gesproken. Hoe weet u dat meneer de Smet het eerste slachtoffer was?