Ik zou nog even terug willen keren naar de getuige verklaring van die nacht. Men zou gezien hebben 2 mannen, een auto met daarvoor een massa welke wel eens een lichaam (al dan niet overleden) zou kunnen zijn.
Nu heb ik de volgende opmerking: die massa lag voor de auto, we weten dat als het de killer betreft, hij achter in de auto is gesprongen. Het is dus het makkelijkste om hem dan ook achter de auto te leggen, neem aan dat je hem niet gaat verslepen van achter naar voren. Of het moet zijn dat men in het schijnsel van de lampen naar zijn verwondingen heeft gekeken.
Echter hij is er te slecht aan toe en krijgt een genadeschot, daarna haal je dat lichaam toch weg voor je auto. Nu is het een belemmering vooral als je snel weg moet vluchten (immers is niet half België op dat moment op jacht naar je) je hebt hem ook kunnen verslepen van achter naar voor de auto, dus kun je hem ook een aantal meters verder in het donker uit het zicht van eventuele voorbijgangers in het bos neerleggen en dan verder wachten op hulp.
Mij lijkt het dus sterk dat die massa een overleden bendelid is, wat wel mogelijk is dat het een bendelid is die een snelle reparatie uitvoert aan de auto, vergeet niet dat men met enorm hoge snelheden heeft gereden en waarom zou er dan geen motorschade zijn ontstaan