Topic: Patrick Ramael

Artikel is wel van´t Scheld » www.tscheldt.be

't Scheld is nogal een controversieel blaadje op z'n zachts gezegd.

Re: Patrick Ramael

Misschien toch niet onbelangrijk: Morgen in 't Scheldt ...

  1. Wie zijn de mogelijke kopstukken van de bende van Nijvel? 't Scheldt brengt de namen!

  2. Hoe kwam een rechercheur die bezig was in het dossier Dutroux op het spoor van de kopstukken van de Bende van Nijvel?

3

Re: Patrick Ramael

howitzer wrote:

't Scheld is nogal een controversieel blaadje op z'n zachts gezegd.

Maar gelukkig weten we dat. En dat is een voordeel als je't mij vraagt. Want van bijvoorbeeld de serie 1985 wist de grote meerderheid van de kijkers niet hoe rood gekleurd dat verhaal was en vergat iedereen dat het fictie was. Mij is altijd gezegd, een verwittigd man is er twee waard.

Re: Patrick Ramael

Een lezer reageert op 't artikel in 't Scheldt:

Enigma schreef - 6 augustus 2024 om 17:52

Redactie, pas op u zit hier op een dwaalspoor. Bij het bende van Nijvel van Nijvel Forum van den Ben, een PVDA creatuur en spreekbuis van de cel in Jumet, zitten ze al een eeuwigheid met die 2 te worstelen. Het zit er bovendien vol met dwaalspoorleggers, vissen verdrinkers, spionnen, bedriegers en saboteurs allerhande.

De man lijkt ons goed te kennen...?

5

Re: Patrick Ramael

Doet me er aan denken dat ik dringend nog eens mijn maandelijkse factuur naar de Cel Jumet moet opsturen ...

Checkt notes ... nee, de laatste verkiezingen heb ik niet op de PVDA gestemd.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

6

Re: Patrick Ramael

Ene Enigma is ook nog kortstondig actief geweest op dit forum.

Re: Patrick Ramael

't Scheldt ... Godverdomme, soms ben ik nog content Brusselaar te zijn.

Re: Patrick Ramael

Deel 2 zal niet voor vandaag zijn » www.tscheldt.be

Re: Patrick Ramael

“Gezien één van de 't Scheldt-medewerkers aan de reeks over de Bende van Nijvel gisterennacht weer uren op een politiekantoor mocht doorbrengen zal het artikel niet vandaag maar wel morgen verschijnen. Tenzij één van de medewerkers aan het artikel vandaag verdwijnt of in een plas bloed op een verlaten parking wordt teruggevonden.”

Tegenslag blijkt onze hersenen blijvend te kunnen veranderen.

10

Re: Patrick Ramael

Ik heb de indruk dat ze daar elke keer dat ze uitademen op het politiekantoor terecht komen of een deurwaarder aan hun deur hebben staan. Ze krijgen wellicht meer controle dan om het even welke gangster.