Bossi die pv's ken ik ook al de andere. De Staerke is ook herkend door een getuige om 19u30 ongeveer toen hij aan de kassa aan het afrekenen was. een andere getuige was zeker dat De Staerke op dit moment in een Mercedes zat op de parking. en dit terwijl andere getuigen zeggen dat hij de dader is en in de dader Golf zou zitten.
Bossi wrote:the end wrote:De kans dat De Staerke een dader is in Aalst is klein.
Ik verwijs naar P.V. N° 10983 dd 10 november 1985 uitgaande de gerechtelijke politie te Aalst, betreffende het verhoor van D.J. Renè en M. Rosette.
Signalement, ongeveer 1.80m, zwaar gebouwd, ongeveer 25 jaar, soepelheid van bewegen, bivakmuts, lange winterjas, met één rij knopen, geweer (zwart of donker van kleur) dat blonk.
Wat de getuigen beschrijven is ongeveer te zien op deze tekening https://www.bendevannijvel.com/forum/vi … php?id=379 dit is niet de dader met de lange jas maar de daders waren wel gemaskerd zoals die dader getekend is. Er is over die dader nog een veel betere getuige binnenin de supermarkt en die het grootste stuk van de aanslag die dader in beeld had. Het is ook die dader die achter de directeur gelopen is nadat hij het bureel verliet en het op een lopen zette. Die getuige heeft die dader (killer) goed gezien en merkte op dat hij een andere manier van stappen en staan had. Ook die getuige heeft De Staerke uit de videobeelden gehaald.
Jammer genoeg stopt het daar. Ik vind het tot op vandaag een schande dat Delta cel niet verder kon werken op het onderzoek Zoals het onverstaanbaar is dat er niets gebeurt is met de bekentenis van De Staerke. Waar er zekerheid over is dat de killer en rare houding had (stap) en een harde blik zoals De Staerke heeft. Hij verzwijgt iets zoals velen in het dossier, maar is hij de killer die ook in Eigenbrakel actief was, wie zijn de mededaders? Misschien was de echte killer op de hoogte van de gelijkenissen tussen hem en De Staerke?
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.