Mevrouw Geens haar beschrijvingen komen niet altijd overeen met wat in PV's en onderzoeksverslagen te lezen staat, Django. Haar gedrag naar slachtoffers en nabestaanden toe is ook niet keurig of netjes te noemen. Angst om aangesproken te worden op haar verkeerde weergave of eigen interpretatie veronderstel ik dan.
Om terug te komen op De Staerke en de feiten te Aalst van 9 november 1985. Ik verwijs naar het Proces Verbaal nummer 1727 dd. van 12 april 1986 uitgaande de Rijkswachtbrigade te Aalst. Betreffende het verhoor van een slachtoffer/ooggetuige. Dit verhoor had dus plaats vijf maanden na de feiten en geen drie jaar na de de feiten zoals ik op het forum alhier lees.
Het desbetreffend verbaal maakt het voorwerp uit inzake voorlegging van video opnamen en fotoalbums aan het slachtoffer D.J.R. Dit slachtoffer herkent de persoon met nummer 8 als deze die op hem schoot aan zijn gestalte en zegt dat deze op de videofilm magerder is dan op het ogenblik van de feiten.De persoon onder nummer 8 was De Staerke Philippe.
Foto album nummer 1 dat men voorlegde: Slachtoffer getuige herkent de persoon op foto nummer 29. Dezelfde lichaamsbouw als op de videofilm. Het betreft opnieuw de persoon van De Staerke Philippe.
Foto album nummer 2 dat men voorlegde: Slachtoffer getuige wijst foto nummer 6 aan, namelijk de rechter bivakmuts die identiek is als deze gedragen door de dader. Het betreft de bivakmuts in beslag genomen bij Karafilis Vasilios.
Foto album nummer 3 dat men voorlegde: Slachtoffer getuige wijst foto nummer 2 aan, namelijk de mantel gedragen door de dader. Het betreft de mantel in beslag genomen bij Moussa Alain.
pyrénéen wrote:Weet iemand of Philippe De Staerke Robert Becker kende?
De families De Staerke, Becker en Bogaert kenden inderdaad elkaar. Sint Pieters Leeuw!