K&, ja tot mijn spijt en ook verdriet, Albert heeft gevochten, maar de waarheid is onmenselijk wreed en hij kende ze. Hij vreesde ook nog dagelijks. Wat de parking betreft is de schets van Boemerang goed, alleen in 1985 was de ingang en het sas met een ander deursysteem toch nog iets anders. De deuren, die ieder afzonderlijk, per in- of uitgang, afzonderlijk openden. Interessant misschien om weten; de detectie voor de opening van deze deuren gebeurde d.m.v. drukmatten op de grond.
Bij het verlaten van het warenhuis in het sas, had je niet onmiddellijk zicht op de parking. Het L-vormig uitgangspad met 2 vakken, daar lag na de laatste deur Mevr. Mulders, op weg naar buiten maar nog niet op de parking lagen GVDS, RVDS en TVDA. De parking was destijds inderdaad niet zo makkelijk bereikbaar. De kogelinslagen aan de deur van de brico zijn voor mij ook steeds een raadsel geweest, deze deur zag je bij de ingang van de parking op de rechterzijde. Dus dan ben je nog niet op de parking zelf.
Het is ook vanop deze plaats dat de killer richting politie schoot. Zowel bij de vlucht met de golf of bij de verplaatsing van de killer te voet, hadden ze deur in feite in de rug. Kwamen deze kogelinslagen van de politie? Of waren dat de inslagen van bij de executie van de vluchtende Jan Palsterman. De overval van Aalst is Aalsters laat ons zeggen. Het enige dat ik nog kan bevestigen is dat dat ik voor de speurders een schets gemaakt heb van de parking en aan de Parklaan, want daar gebeurde meer dan gedacht.