Beste Forum-leden
Inderdaad, ik ben nieuw op dit forum maar dat wil niet zeggen dat ik niet begaan en "bezig" ben met de zaak. Alles samengevat kan je stellen dat dit niet zo maar een overval was maar de best voorbereide raid allertijde waarbij er aan het kleinste detail gedacht is. Hoe doe je dit? Om het antwoord hierop te weten moet je geen intellect zijn. Het "perfecte" bereik je door bij wijze van spreken de koppen bij elkaar te steken en na te denken hoe een bepaald probleem aan te pakken.
Als je dan nog eens zeker bent van de grote slaagkans en alle factoren zijn gunstig, dan doe je het. Ik verwoord het wat cryptisch maar jullie zullen mij wel verstaan. Door de toenmalige Rijkswacht wordt het woordje "toevallig" teveel gebruikt. De definitie van toevallig is een onverwachte gebeurtenis.
Deze overval is geen ordinaire overval maar een partij van executies. Toch, deze zaak was niet zo goed voorbereid als geacht want ze hebben 1 doel gemist. (geen verdere commentaar). Deze fout zal hen zuur opbreken. Nu lach je misschien wat met mijn mening maar je kent het spreekwoord "Alles komt aan het licht." En ik bedoel hiermee ongeacht de tijdspanne die erover dient te gaan.
Kuros heeft het bij het rechte eind en ik stel mij hierbij de vraag waarom hij als verdachte gezien wordt. Als verdachte heb je minder rechten en minder toegang tot bepaalde informtie zodat je speelruimte veel kleiner wordt.
Ik zeg jullie: de waarheid is nabij!