21 (edited by LEO 25-06-2009 15:14)

Re: Vragen

Het zou uitermate dom zijn indien ze dat niet deden. Je weet nooit uit welke hoek bruikbare info kan komen! Passief zullen ze het zeker doen, wat hun recht is natuurlijk. Actief weet ik zo niet en is moeilijk te achterhalen. Zoals het forum nu loopt kan ik  niet ondervinden dat (een) bepaalde user(s) de posts in een bepaalde richting wil(len) duwen.

Alleen een georganiseerde gespreksronde (zoals werd voorgesteld) kan hier uitsluitsel over brengen.

Re: Vragen

Ik vraag me af of er echt niemand is die wil praten over wie de daders zijn. Deze lieden moeten toch ergens geleefd hebben tussen de moorden en overvallen in? De familie bijvoorbeeld moet er toch iets van hebben gemerkt vreemd gedrag of vreemde tijden dat ze wegwaren? Niemand kan toch in rook opgaan?

Re: Vragen

Marginalen die in verscholen chalets wonen in de bossen. Hier in de streek zijn er genoeg.

24

Re: Vragen

Natuurlijk kan iemand in rook opgaan. De uitvoerders, de moordenaars zal je nooit vinden, ze waren ingehuurd. Ze komen enkele uren voor de moordpartij aan en verdwijnen na hun inbreng. Zo dikwijls als gewenst door de opdrachtgevers.

Re: Vragen

Kunnen doodgewone jongens/rijkswachters zijn, ik ben efekes gaan biljarten he schat. Dat manlief in de delhaize ondertussen een paar mensen gaat afknallen, en met een golf GTI rondscheurd, hoeft vrouwlief niet eens te weten. De geburen ook niet. Voertuig en wapens worden nadien bij een "vriend" achter gelaten, en daarna gaat vader braaf terug naar huis. Je moet alleen heel cool zijn om zoiets te doen, maar het is best mogelijk .

26

Re: Vragen

Ben volledig akkoord met redenering van LEO en Herr Flick, ze waren ingehuurd en voertuig en wapens worden nadien bij "vriend" of  "vriendin" achtergelaten!

27

Re: Vragen

Herr Flick wrote:

Je moet alleen heel cool zijn om zoiets te doen, maar het is best mogelijk.

Klopt, en ook hoe minder mensen er weet van hebben hoe beter, louche zaken hou je het best in een kleine kring, hoe meer mensen er weet van hebben hoe slechter.

Re: Vragen

In bosrijke gebieden zijn er veel chaletjes (al dan niet illegaal, toen zeker). Ideale omgeving om dingen "kwijt te raken", schietoefeningen, ... Het gaat vaak om eenzaten, marginalen, mensen die om één of andere tegenslag zich afzetten tegen de maatschappij.

Die José die op Franstalige fora paar keer genoemd werd, leefde in een caravan die verstopt zat met wapens. Deed in jaren '80 inbraken, had Italiaanse vriendin die in prostitutie zat, ... Nog niet zo lang geleden (na zijn naam op fora verscheen) is hij met zijn volledige caravan in vlammen op gegaan. Kan verdacht zijn, maar het kan ook wraak zijn voor een andere zaak, of een brandende sigaret, ...

29

Re: Vragen

Als de bende misdaden verjaart zijn, komt de waarheid boven.

30

Re: Vragen

LEO wrote:

Het zou uitermate dom zijn indien ze dat niet deden. Je weet nooit uit welke hoek bruikbare info kan komen!

Doen ze zeker, als er iets gepost wordt door mij of iemand anders komen er in een keer mensen online die zichzelf een paar jaar geleden hebben geregistreerd. Mensen die geen enkele bijdrage hebben geschreven hier op het forum, maar volgens mij inloggen om te kijken wie wat schrijft hier, kijken of er iets persoonlijks in hun profiel staat denk ik. Zo ook eergisteren, deze mensen logden in en schreven niets, nog nooit iets overigens.

**Online:  Henk, Mincky, speed8

Totaal aantal geregistreerde gebruikers: 196
Totaal aantal onderwerpen: 361
Totaal aantal bijdragen: 5447

Totaal aantal geregistreerde gebruikers: 196
Totaal aantal onderwerpen: 361
Totaal aantal bijdragen: 5447 Gebruikersinformatie Meest recent geregistreerde gebruiker: jonreese
Geregistreerde gebruikers online: 3
Gasten online: 2

dinsdag 11 mei 12.10 uur**