Re: Juan Mendez
Typisch The End. The End leg mij eens uit waarom je niet gewoon had kunnen zeggen dat het de minnares van Mendez betrof in plaats van al die geheimzinnigheid. En ik zal het ook maar toegeven, ik ben een ezel die er in trapte.( in tijden van coronamoeheid lijd ik blijkbaar aan dossiermoeheid) Nochtans is dit geen uitzondering maar een patroon dat ik ontdekte. Op basis van het dossier creëer jij een nieuw dossier dat baadt in geheimzinnigheid en onbeantwoorde vragen . Simpel gezegd, je maakt een puzzel voor ons die wij dan moeten oplossen terwijl je heel bewust een paar cruciale stukjes op zak houdt. Zeer waarschijnlijk is dit een positieve eigenschap die je op een creatieve manier zou kunnen gebruiken mocht je dan ook nog schrijverstalent hebben. Op zich is dat ook geen probleem want er bestaat zoiets als een ghostwriter.
Eigenlijk leer jij ons op je eigen unieke manier iets over dwaalsporen, maar zoals gezegd, ik ben vooral kwaad op mezelf dat ik er in trapte. Was dit geen ernstig dossier, ik zou er de humor van inzien.