Over de conectie tussen Vanden Eynde en Angelou. Uit de 2e Bende-commissie bijlage 2:
"Constantin Angelou en José Vanden Eynde werkte beide van 1978 tot 1980 voor hetzelfde taxibedrijf zijnde Sociètè de Taxis indèpendance te Brussel. Beide waren collega's van de extreem-rechtse Herman Wachtelaer die in nauw contact stond met zowel Latinus, Barbier, de Lombaerde als Libert en met hen in diverse groeperingen opereerde of leiding gaf. Wachtelaer was ook aanwezig bij de begrafenis van Angelou."
Ik spreek me niet uit over wat of wie de waarheid spreekt. Maar de elementen die de 2 mogelijk met elkaar verbinden zijn talrijk. Zeker als we dan rekening houden met het feit dat ze in de dezelfde buurt op cafe gingen. En dat een van de bazen van een taxibedrijf thuis was in de Jonathan.
Ben wrote:Het zou interessant zijn om te weten welk milieu dit was. Was dit het milieu van corrupte koks en restauranteigenaars waartoe ook Van Camp behoorde?
Ik twijfel niet aan dat hij in een schemerzone vertoefde, de kok is in een horeca zaak immers een soort kapitein die van alles op de hoogte, als je dan zijn parcour bekijkt en zijn reactie dan weet ik genoeg. Ik bedoel niet dat hij actief betrokken is bij iets maar hij zal veel weten of vermoeden. En dan heb je nog zijn vriendin die toch ook wel in duistere kringen vertoefde, soort zoekt soort zeggen ze.
De waarheid schaadt nooit een zaak die rechtvaardig is.