Re: Michel Libert
De gangsterbendes zijn nooit in de val gelokt , zij voerden de overvallen wel degelijk uit .
Ze werden gedekt en getraind door leden van Dianne die de operatie in handen hadden .
Een samenwerking van onder en bovenwereld .
De gangsters zijn levenslang ingedekt in hun medeplichtigheid, dat werd beloofd en afgesproken dit is nu wel heel simpel uitgelegd . .
Daar kan ik me in vinden, een kruisbestuiving tussen het plegen van een terreur actie versus het verdwijnen van aanklachten / laten begaan in andere overvallen / drugs / ... Mogelijk is in Aalst een groot deel van deze criminelen samengekomen als laatste dwaalspoor.
Toch geloof ik dat het groter geheel in een globaal wapenhandel carrousel moet gezien worden, waar België met onder andere FN de draaischijf was. Ja, er zijn in mijn mening voorgeselecteerde doelwitten opgesteld die tijdens een overval het leven lieten.
Waarom is het onderzoek op vandaag nog steeds bezig? Dinosauriers binnen de politiek houden op vandaag nog steeds dekseltjes gesloten, houden nog in leven getuigen / gangsters in de klem.