121

Re: Agenda

K&, zoals reeds gemeld heb ik geen bericht gehad en stond ik om 9.45 in Braine. Niemand te zien. Dan maar om 10.20 vertrokken. Nog langs ferme de Goumont gereden. Ik vond op de plaats waar wij vermoedden dat de bende stond een oude autokrik. Toeval zeker.

122

Eerst slecht weer en dan schitterende zon, ideaal om te gaan vissen in Braine en Ophain. Was om 10h00 voor garage Jadot per ongeluk en dan na flink verkeerd gereden te hebben. Rond 10u20 voor een gesloten café. Ik ben dan maar gaan vissen en ze waren bijtlustig.

Raf wrote:

Ik vond op de plaats waar wij vermoedden dat de bende stond een oude autokrik. Toeval zeker.

Volgens gegevens op les tueries stond de Saab op zijn krik toen hij gevonden werd.

123

Beste Raf, ik ben eindelijk terug, na een motorongeval was ik een tijdje buiten strijd. Spijtig voor de samenkomst in Braine. Ook ik probeerde 2 maal via Ben aan gegevens te komen zonder resultaat. Jammer, ik keek er nochtans naar uit.

124

Beste leden, aangezien de bijeenkomst te Braine jammerlijk misgelopen is stel ik voor om een nieuwe datum vast te leggen. Gezien alles wat er in die streek te bekijken valt is dit zeker geen luxe. Graag een voorstel van datum.

K& wrote:

Volgens gegevens op les tueries stond de Saab op zijn krik toen hij gevonden werd.

Raar, aangezien ik op het beeldmateriaal van RTBF en de BRT de Saab zie staan op zijn 4 wielen. Van een krik is geen spoor te bekennen.

125

Raf, u heeft nog steeds email problemen denk ik. Zelfs korte berichten komen terug van uw hotmail-adres. Vol?

126

Begrijpe wie kan, heb een grote kuis in de inbox gehouden, misschien lukt het nu wel.

127

Ik heb een paar korte mails gestuurd.

128 (edited by Raf 11-05-2010 12:36)

Beste Leden, het is de laatste tijd erg stil op het forum. Te stil... Ik zou de discussie wat nieuw leven willen inblazen door een meeting te organiseren begin Juni. Laat ons zeggen Zaterdag 13 Juni. Graag jullie opmerkingen en/of voorstellen.

129

Voorstel: Aalst, gewone plaats. Info via webmaster? Niets op het forum, A.U.B.. Opgelet huiswerk: bezoek Scherpenheuvel!

130

Alles via webmaster is voor mij ok. Op voorwaarde dat de mensen die zich inschrijven ook een mail terugkrijgen met info.