131

Re: Agenda

Raf wrote:

Laat ons zeggen Zaterdag 13 Juni.

13 juni is een zondag (verkiezingen), dus zou het kunnen dat je zaterdag 12 juni bedoelt?

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

132

Sorry, foutje. Ik bedoel dus inderdaad zaterdag 12 Juni. Er zijn al een paar mensen ingeschreven. Bij belangstelling kan U me via mail contacteren.

133

Raf of K&, kunnen jullie mij wat info over meeting geven: plaats, waar en wanneer. Ik ben jullie e mail adres kwijt.

134

Jammer dat ik helemaal in Groningen (Nederland) woon en momenteel weinig tijd heb, zou er graag een keer bij zijn.

135

Renne, stuur aub een mailje naar Ben. Hij zal je de nodige info verschaffen.

Beste, niet vergeten, nu zaterdag vergadering Bende van Nijvel. Graag een seintje voor meer info. Ik hoop op een talrijke opkomst.

136

Is het mogelijk om is een vergadering bij te wonen? Waar kan ik hier informatie over vinden?

137

Via Ben aanvragen. Heden niets gepland denk ik, behalve herdenking, misschien in Aalst.

138

Dinsdagavond 9 november, samenkomst op parking Delhaize aalst om 19.00 uur.

139

Ik kom.

140

Beste leden, op dinsdag 9 november samenkomst op de parking van Delhaize Aalst om 19.00 uur. Nadien iets drinken in cafe The Fox aan de Parklaan.

Op deze avond zou ik ook graag eens langs de Immerzeeldreef rijden, om de villa met strooien dak te gaan bekijken waar de Nederlanders ten tijde van de aanslag in Aalst zaten. En iets verder de Hyacintenlaan 43, woonhuis familie Van de Steen.