Re: Agenda

Als je een busje organiseert, met liefst Eddy Vos als gids, en ons langs de voornaamste Bendeplekken dirigeert, ben ik van de partij.

232 (edited by Ben 15-10-2012 19:06)

Ik wil ook wel mee. Ik kan nog 3 mensen meenemen. Laat maar komen die doodle.

233

Zijn er nog mensen die mee willen? Zo ja stuur mij een berichtje met voorkeur te bezichtigen locatie naar m'n hotmailadres en ik stuur je een doodle terug. Mijn mailadres: tomknokke@hotmail.com

234 (edited by riot 16-10-2012 15:18)

Ik zie dat ook wel zitten, waarom niet. Er kunnen nog 3 extra mensen mee (vanuit Gent). Mail verzonden naar dolorean.

Is er nog nieuws mbt die lezing?

Servo per Amikeco

236

In het weekend kan ik ook wel, maar vertrek volgende week voor 10 dagen naar Gran Canaria. Als het mij past kan er nog iemand meerijden (defender lichte vracht). Laat maar iets weten wat jullie willen zien.

237

We zijn er mee bezig.

238 (edited by luc 17-10-2012 00:34)

Ik zou ook wel eens enkele plaatsen willen bezichtigen! Mensen uit de omgeving Deinze-Waregem kunnen eventueel meerijden.

239

Geronimo, kun je me nog eens een mail sturen want ik vind je mailadres niet meer terug. Voorstel is om op een zaterdagvoomiddag af te spreken op parking Delhaize Aalst, daarna bois de la Houssieère en Ronquières te bekijken in de namiddag ('s middag samen lunchen) en we zien dan wel hoe laat het is voor eventueel extra bezoekje nog andere locatie. We zijn al met een met 4 man!

Link is doorgestuurd naar de geïnteresseerden. Als er nog kandidaten zijn, zend me een mailtje en ik stuur de link door.

240

Laat maar weten wanneer, en ziet er wel goed uit.