Re: Eric Lammers
Wat betreft de lidkaart van het WNP heb ik toch een probleembje ... Daar een lid van WNP zijn lidkaart maar hoefde te tonen bij een controle en/of een aanhouding om uit de problemen te blijven met de ordediensten doet me besluiten dat zo ongeveer een 30.000-tal rijkswachters, stads-, gemeentelijke- en gerechtelijke politiemensen hiervan op de hoogte moeten zijn geweest! Waaronder tientallen onderzoekers die met de zaak bezig waren!
En geen enkele van deze brave zielen heeft zich ooit afgevraagd: Waarom? Onmogelijk volgens mij.
Daar moet op zijn minst een vermelding van Binnenlandse zaken op gestaan hebben. Iets zoals een laiser-passer zoals ambtenaren van de commissie er een hebben. Dat is nochtans geen vrijgeleide. Het gaat hier niet om een diplomatiek paspoort, maar iets wat ordediensten over het algemeen inschikkelijker maakt.
Je gaat daarmee echter geen controle ontlopen als ze die willen doen, en als ge met uw zatte kloten achter het stuur zit, gaan ze u ook bij uw pietje hebben, maak u geen illusies. Dus dat moet inderdaad wel een heel speciaal lidkaart geweest zijn.