Topic: Feedback
Eerst en vooral proficiat met de presentatie en ontwikkeling van deze website. Ik ben al de hele week lang, bijna dag en nacht, alle verslagen aan het lezen. Mijn echtgenote wordt er gek van. Ik (nog) niet. Een eerste tip om deze sterke website misschien nog beter te maken:
Je hebt wel een hoofdstuk 'daders' en 'motief'' en dergelijke. Maar zou het aanmaken van een hoofdstuk 'Slachtoffers' of 'Afrekeningen' niet een goed idee zijn? Of zal dit problemen opleveren voor de overlevende familieleden van de vermoorde individuen?
De achtergronden van sommige slachtoffers zijn niet onbesproken gebleven? Sommige uit de weg geruimde mensen hadden een compromitterend verleden, of een compromitterende kennis? Een tijdje in een milieu rondgehangen? Wie zijn de afgeknalde mensen, wat was hun beroep, met wie waren zij getrouwd/verwant, wat spookten zij zoal uit in hun leven?
Onmiddellijk na de aanslag in Aalst belt Bouhouche naar Beijer, of omgekeerd. Bouhouche had een detectivekantoor. Deze firma was een dekmantel? Of heeft hij echt als prive-detective opgetreden? Indien hij effectief opdrachten aan nam, moeten er een paar bijgweest zijn die te maken hadden met overspel, of de echtgenoot of echtgenote die een dubbel leven leidt, of wantrouwen bij het aangaan van een zakenrelatie, iets van die aard. Bij de slachtoffers in Aalst was of waren klanten van Bouhouche zijn kantoor, niet?
Nogmaals van harte gefeliciteerd aan het adres van de webmaster, de redacteur en iedereen die gegronde bijdragen levert.