Re: Feedback

Ben, onlangs stelde je mij in reply van mijn post onderstaande vraag: ''Geef me dan eens een voorbeeld hoe ik ingrijp wanneer een post zich niet voor mijn kar spant''. Met andere woorden, wanneer jij beslist om iets te wissen waar je je niet kan in vinden.

Enkele dagen heb ik zitten twijfel of ik zou antwoorden, maar een forum is enkel zo sterk als haar gebruikers. Dus, indien ik morgen niet meer actief ben ... smile

Topic Finne - wekenlang gesloten omwille van rumoer bij een specifieke post. Ben, waar zijn de gewiste foto's en posts omtrent de Mercedes?

382

Insp. Witse wrote:

''Geef me dan eens een voorbeeld hoe ik ingrijp wanneer een post zich niet voor mijn kar spant''.

Kan je me even laten zien waar ik die vraag stel?

Insp. Witse wrote:

Met andere woorden, wanneer jij beslist om iets te wissen waar je je niet kan in vinden.

Ik wis nooit iets omdat ik me er niet in kan vinden.

Insp. Witse wrote:

Ben, waar zijn de gewiste foto's en posts omtrent de Mercedes?

Welke Mercedes?

Insp. Witse wrote:

topic Finne - wekenlang gesloten omwille van rumoer bij een specifieke post

Klopt.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

383

Is er ergens geen topic waar alle foto's van verdachten staan? Nu is het soms zoeken in de posts achter een foto, maak het vergelijken met robotfotos moeilijk

384

Nee, dat bestaat niet.

"Le monde est dangereux à vivre! Non pas tant à cause de ceux qui font le mal, mais à cause de ceux qui regardent et laissent faire." Volg ons via » Facebook | twitter | YouTube

385

Ik snap je redenering bij het herinrichten van je forum Ben, of dat denk ik tenminste toch. Je hebt van Gladio en Staatsveiligheid één item gemaakt, snap ik. Maar in dit item vind ik bijvoorbeeld JC Marlair terug maar André Moyen dan weer niet. Waarom? Of misschien is het omdat je private en off. inlichtingendiensten apart wil houden. Maar wat doe je dan met militaire inlichtingendiensten die in de loop der jaren eigenlijk privé inlichtingendiensten werden, ik denk hier dan specifiek aan PIO en de latere Millergroep.

Goed werk, groot werk. Het zal wel aanpassen worden voor ons. Ik had nu al vaak problemen met iets op de juiste plaats te deponeren. Beschouw bovenstaande aub niet als kritiek( dat is het niet), ik ben mij bewust van de complexiteit van sommige zaken

386

fenix wrote:

Maar in dit item vind ik bijvoorbeeld JC Marlair terug maar André Moyen dan weer niet. Waarom?

Het topic over André Moyen staat wel degelijk in dat forum. De Wiki is het beste startpunt om te zien wat er in een bepaald forum staat.