Re: Reconstructie Aalst
Ik kan begrijpen dat je bang hebt, maar 25 jaar wachten?
Ik denk dat het bij bepaalde mensen meer is zo van: ah ja ik ga er niet meer over beginnen want het helpt toch niet. Door dit kan er misschien wel wat boven komen, er is tenminste terug wat beweging sinds er een nieuwe wind waait bij de CWB. Misschien te laat maar men kon even goed niets meer doen, geen kat die er zou om miauwen.
Ik zou zeggen aan diegenen die iets weten, wacht niet op een telefoon maar neem zelf initiatief. Murcielago voor u is dit misschien moeilijk en ik heb er absoluut begrip voor maar misschien gaan ze u verhaal nu anders bekijken omdat er gelijkenissen zijn met anderen. Ook al weten ze u verhaal al, ik zou contact opnemen en het nog eens opnieuw zeggen, iets wat gezegd wordt klinkt beter dan op papier. Kuros heeft dit ook gedaan,weliswaar niet tegen de CWB want daar deden ze toch maar dwaas maar nu is het misschien wel anders.
Het is geen toeval hoor dat dit nu plaats vindt en ook dat men de reconstructie van Aalst laat zien is geen toeval. Hier valt mosterd te halen. Voor Chende hetzelfde, er zaten veel sjoemelaars in het onderzoek. Ik zou nog een laatste poging doen, dan kan je u zelf niets meer verwijten en wie weet.