Een nieuwe getuige! Eenmalige reactie op het forum van mij, maar dit moesten jullie gehoord hebben.
Onlangs stierf Bougerol. Een man belt mij op en verteld; ik was enkel dagen voor de aanslag op Aalst aan het joggen met FC Denderhoutem, locale voetbalclub. Het was vroeg in de ochtend, we liepen aan de Docusberg aan de rand van parking Delhaize. Plots staat een man rond te kijken op de berg, grijze broek en zwarte jekker leder denk ik. Hij leek geschrokken ons daar te zien maar knikte en glimlachte even. Ik weet niks meer van die dag behalve de man zijn gezicht, op een of andere manier is deze nooit uit mijn gedachten gegaan. Ik herkende hierin Jean Bougerol, hij stierf onlangs! Ik wil geen problemen maar moest het u vertellen.
Deze persoon lijkt geen aandachtszoeker noch fantast. Dit aspect geeft mij het gevreesde inzicht naar banden met buitenlandse groeperingen, waardoor deze waarheid indien waarheid zeer smerig is met ondenkbare valkuilen. En dit door de meester gelegd. Maar het spreekt boekdelen zelf al zal het nooit bewezen worden.